Organisatie

De organisatie van de eerste editie van De Springerdagen – 1 oktober 2011 –  was onder andere in handen van:

Gerard Joost Esser, bestuursvoorzitter Stichting Zuilen en Vecht
Algemeen aanspreekpunt, verantwoordelijk voor het financiële en organisatorische  (vergunningen) aspect van De Springerdagen.

Michiel Huls, bestuurslid Stichting Zuilen en Vecht, coördinator Springertuin
Algemeen aanspreekpunt, coördinator, aanspreekpunt vrijwilligers.

Walter den Hollander, tuinbaas Springertuin Zuilen
Aanspreekpunt voor standhouders van tuinproducten, verantwoordelijk voor de samenstelling van het programma: (moes)tuingedeelte.

Janine Bruinooge, vrijwilliger De Springertuin
Verantwoordelijk voor de marketing & communicatie, website en de samenstelling van het programma: eet- en proefgedeelte.

Maaike Kraaijenbrink, vrijwilliger De Springertuin
Promotie evenement, organisatie taartbakwedstrijd, inzet alle voorkomende organisatorische werkzaamheden.

En verder hielpen mee:
Marieke van Ameijde (vrijwilligersoutfit, organisatie & aankleding theehoek De Springertuin), Erna de Hollander (vormgeving flyer & poster De Springerdagen), Lieke Willems (ontwerp en installatie lichtontwerp tuin) en Lenneke Berkhout (rondleidingen De Springertuin) en vele andere tuinbikkels!

Advertenties